Fredensborgveien 16 Drift AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 4 288 000 | 2 666 000 | 2 523 000 | 2 523 000 | 2 479 000 | 2 239 000 |
|
|
| Driftsresultat | 3 978 000 | 2 535 000 | 2 158 000 | 2 160 000 | 1 774 000 | 1 833 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 3 727 000 | 604 000 | 258 000 | 406 000 | 1 480 000 | 1 627 000 |
|
|
| Årsresultat | 2 905 000 | 471 000 | 201 000 | 317 000 | 1 160 000 | 1 269 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 9 879 000 | 9 976 000 | 45 951 000 | 45 164 000 | 46 289 000 | 10 361 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 823 000 | 1 725 000 | 57 000 | 141 000 | 302 000 | 1 314 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 4 796 000 | 3 162 000 | 2 984 000 | 2 798 000 | 2 583 000 | 2 321 000 |
|
|
| Sum gjeld | 7 907 000 | 8 539 000 | 43 023 000 | 42 507 000 | 44 009 000 | 9 354 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 32,6% | 9,0% | 4,7% | 4,7% | 6,9% | |||
| Resultat av driften i % | 92,8% | 95,1% | 85,5% | 85,6% | 71,6% | 81,9% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,4 | 0,7 | 0,0 | 0,3 | 0,2 | 0,9 | ||
| Egenkapitalandel i % | 37,8% | 27,0% | 6,5% | 6,2% | 5,5% | 19,9% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
