Frama Bildeler AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 12 106 000 | 11 452 000 | 10 821 000 | 11 541 000 | 11 837 000 | 10 769 000 |
|
|
| Driftsresultat | 752 000 | 1 094 000 | 872 000 | 1 183 000 | 2 011 000 | 1 143 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 787 000 | 1 105 000 | 866 000 | 1 182 000 | 1 965 000 | 1 124 000 |
|
|
| Årsresultat | 615 000 | 861 000 | 670 000 | 920 000 | 1 519 000 | 873 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 172 000 | 53 000 | 60 000 | 74 000 | 36 000 | 63 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 3 298 000 | 3 996 000 | 3 853 000 | 3 712 000 | 3 602 000 | 3 417 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 087 000 | 2 632 000 | 2 452 000 | 1 931 000 | 1 901 000 | 1 883 000 |
|
|
| Sum gjeld | 1 383 000 | 1 417 000 | 1 462 000 | 1 855 000 | 1 736 000 | 1 597 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 21,6% | 28,7% | 23,3% | 32,4% | 57,6% | |||
| Resultat av driften i % | 6,2% | 9,6% | 8,1% | 10,3% | 17,0% | 10,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,4 | 2,8 | 2,6 | 2,0 | 2,1 | 2,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 60,1% | 65,0% | 62,7% | 51,0% | 52,3% | 54,1% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 878 000 | 671 000 | 627 000 | 651 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
