Frænavegen 107 AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 3 286 000 | 3 131 000 | 2 961 000 | 2 806 000 | 2 794 000 | 2 760 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 417 000 | 2 280 000 | 1 942 000 | 1 907 000 | 1 969 000 | 1 935 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 359 000 | 1 299 000 | 1 290 000 | 1 410 000 | 1 363 000 | 1 202 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 060 000 | 1 013 000 | 1 006 000 | 1 100 000 | 1 063 000 | 937 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 27 402 000 | 27 920 000 | 28 573 000 | 29 226 000 | 30 698 000 | 32 282 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 100 000 | 68 000 | 862 000 | 3 049 000 | 2 487 000 | 1 675 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 218 000 | 8 482 000 | 8 440 000 | 8 366 000 | 11 260 000 | 11 115 000 |
|
|
| Sum gjeld | 27 285 000 | 19 506 000 | 20 995 000 | 23 909 000 | 21 925 000 | 22 843 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 8,8% | 8,0% | 6,4% | 5,9% | 6,0% | |||
| Resultat av driften i % | 73,6% | 72,8% | 65,6% | 68,0% | 70,5% | 70,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,0 | 0,0 | 0,6 | 0,7 | 1,9 | 1,5 | ||
| Egenkapitalandel i % | 0,8% | 30,3% | 28,7% | 25,9% | 33,9% | 32,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
