Flyttom AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 42 757 000 | 15 177 000 | 13 649 000 | 12 924 000 | 5 149 000 | 3 660 000 |
|
|
| Driftsresultat | 248 000 | -461 000 | -1 872 000 | 1 117 000 | -282 000 | 462 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -478 000 | -1 433 000 | -2 195 000 | 864 000 | -468 000 | 358 000 |
|
|
| Årsresultat | -478 000 | -1 433 000 | -1 882 000 | 676 000 | -377 000 | 249 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 4 909 000 | 8 011 000 | 4 228 000 | 4 738 000 | 5 438 000 | 4 192 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 848 000 | 2 198 000 | 1 410 000 | 2 593 000 | 1 568 000 | 1 374 000 |
|
|
| Sum egenkapital | -2 584 000 | -2 105 000 | -672 000 | 1 210 000 | 533 000 | 911 000 |
|
|
| Sum gjeld | 8 341 000 | 12 315 000 | 6 311 000 | 6 121 000 | 6 472 000 | 4 656 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 3,1% | -5,8% | -28,5% | 16,1% | -4,4% | |||
| Resultat av driften i % | 0,6% | -3,0% | -13,7% | 8,6% | -5,5% | 12,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,3 | 0,8 | 1,3 | 1,9 | 1,8 | 2,5 | ||
| Egenkapitalandel i % | -44,9% | -20,6% | -11,9% | 16,5% | 7,6% | 16,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 181 000 | 210 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
