Flygind AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 0 | 0 | 98 000 | 0 | 23 000 | 24 000 |
|
|
| Driftsresultat | -1 407 000 | -1 464 000 | -1 763 000 | -594 000 | -875 000 | -587 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 18 915 000 | 15 267 000 | 21 443 000 | 19 897 000 | 10 702 000 | 12 818 000 |
|
|
| Årsresultat | 17 271 000 | 14 908 000 | 20 758 000 | 19 409 000 | 10 387 000 | 12 396 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 133 167 000 | 145 327 000 | 125 938 000 | 127 719 000 | 122 607 000 | 104 479 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 89 395 000 | 57 630 000 | 60 239 000 | 42 983 000 | 32 528 000 | 39 353 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 216 220 000 | 198 948 000 | 184 040 000 | 164 282 000 | 153 373 000 | 142 986 000 |
|
|
| Sum gjeld | 6 343 000 | 4 008 000 | 2 137 000 | 6 420 000 | 1 762 000 | 847 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 11,3% | 14,5% | 15,4% | 14,8% | 7,6% | |||
| Resultat av driften i % | -1799,0% | -3804,3% | -2445,8% | |||||
| Likviditetsgrad 1 | 14,1 | 14,4 | 28,2 | 6,7 | 18,5 | 46,5 | ||
| Egenkapitalandel i % | 97,2% | 98,0% | 98,9% | 96,2% | 98,9% | 99,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
