Fjord Shuttle AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 61 257 000 | 31 933 000 | 22 060 000 | 22 681 000 | 18 467 000 | 17 155 000 |
|
|
| Driftsresultat | 17 010 000 | 134 000 | 1 181 000 | 2 213 000 | 1 800 000 | 1 980 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 14 153 000 | -1 861 000 | 894 000 | 2 202 000 | 1 799 000 | 1 961 000 |
|
|
| Årsresultat | 11 161 000 | -1 681 000 | 697 000 | 1 717 000 | 1 402 000 | 1 529 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 75 802 000 | 35 036 000 | 9 017 000 | 0 | 0 | 0 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 13 402 000 | 6 944 000 | 8 167 000 | 9 353 000 | 7 082 000 | 6 602 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 16 486 000 | 5 325 000 | 7 006 000 | 6 309 000 | 4 592 000 | 3 190 000 |
|
|
| Sum gjeld | 72 719 000 | 36 656 000 | 10 178 000 | 3 045 000 | 2 490 000 | 3 413 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 26,0% | 0,5% | 8,9% | 27,0% | 26,3% | |||
| Resultat av driften i % | 27,8% | 0,4% | 5,4% | 9,8% | 9,7% | 11,5% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,6 | 1,6 | 2,4 | 3,1 | 2,9 | 1,9 | ||
| Egenkapitalandel i % | 18,5% | 12,7% | 40,8% | 67,4% | 64,8% | 48,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 000 | 878 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
