Fixbil Møllendalsveien AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 24 851 000 | 21 398 000 | 19 819 000 | 17 576 000 | 15 017 000 | 14 589 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 357 000 | -861 000 | -1 466 000 | -938 000 | -1 138 000 | -1 209 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 327 000 | -863 000 | -1 487 000 | -946 000 | -1 158 000 | -1 213 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 029 000 | -673 000 | -1 188 000 | -743 000 | -911 000 | -974 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 275 000 | 272 000 | 407 000 | 469 000 | 250 000 | 208 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 3 780 000 | 3 772 000 | 3 642 000 | 3 507 000 | 2 779 000 | 3 369 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 235 000 | 234 000 | 100 000 | 306 000 | 303 000 | 380 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 820 000 | 3 809 000 | 3 949 000 | 3 670 000 | 2 725 000 | 3 198 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 33,7% | -21,2% | -36,4% | -26,7% | -34,3% | |||
| Resultat av driften i % | 5,5% | -4,0% | -7,4% | -5,3% | -7,6% | -8,3% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,0 | 1,0 | 0,9 | 1,0 | 1,0 | 1,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 5,8% | 5,8% | 2,5% | 7,7% | 10,0% | 10,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 209 000 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
