Ff Rollerskis AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 1 303 000 | 1 682 000 | 1 489 000 | 1 160 000 | 875 000 | 551 000 |
|
|
| Driftsresultat | -1 437 000 | -1 899 000 | -2 477 000 | -1 949 000 | -721 000 | -233 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -1 666 000 | -1 958 000 | -2 487 000 | -1 982 000 | -718 000 | -233 000 |
|
|
| Årsresultat | -1 566 000 | -1 958 000 | -3 157 000 | -1 982 000 | -718 000 | -233 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 278 000 | 444 000 | 632 000 | 793 000 | 112 000 | 0 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 484 000 | 1 043 000 | 1 881 000 | 2 251 000 | 1 870 000 | 329 000 |
|
|
| Sum egenkapital | -504 000 | -1 713 000 | 245 000 | -867 000 | 1 114 000 | -168 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 266 000 | 3 199 000 | 2 268 000 | 3 912 000 | 869 000 | 497 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -86,1% | -93,9% | -88,7% | -77,3% | -61,9% | |||
| Resultat av driften i % | -110,3% | -112,9% | -166,4% | -168,0% | -82,4% | -42,3% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,6 | 0,6 | 2,4 | 0,9 | 2,2 | 0,7 | ||
| Egenkapitalandel i % | -28,6% | -115,2% | 9,7% | -28,5% | 56,2% | -51,1% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
