Fell Logistics AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 39 283 000 | 52 541 000 | 47 273 000 | 31 496 000 | 32 085 000 | 38 577 000 |
|
|
| Driftsresultat | 3 306 000 | 4 005 000 | 14 744 000 | 10 646 000 | 9 430 000 | 9 641 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 4 401 000 | 1 609 000 | 15 417 000 | 10 086 000 | 9 701 000 | 9 473 000 |
|
|
| Årsresultat | 3 232 000 | 1 255 000 | 12 025 000 | 7 867 000 | 7 568 000 | 7 389 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 0 | 22 864 000 | 20 224 000 | 0 | 0 | 0 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 45 983 000 | 86 733 000 | 64 231 000 | 53 638 000 | 41 830 000 | 38 939 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 36 453 000 | 37 366 000 | 37 366 000 | 37 366 000 | 37 366 000 | 29 799 000 |
|
|
| Sum gjeld | 9 530 000 | 72 231 000 | 47 089 000 | 16 271 000 | 4 464 000 | 9 140 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 7,3% | 4,3% | 22,9% | 22,4% | 24,0% | |||
| Resultat av driften i % | 8,4% | 7,6% | 31,2% | 33,8% | 29,4% | 25,0% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 4,8 | 1,2 | 1,4 | 3,3 | 9,4 | 4,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 79,3% | 34,1% | 44,2% | 69,7% | 89,3% | 76,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
