Fastlane Technologies AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 32 652 000 | 36 146 000 | 21 398 000 | 14 320 000 | 17 260 000 | 25 944 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 070 000 | 4 249 000 | -446 000 | 1 039 000 | 55 000 | 79 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 584 000 | 3 531 000 | -945 000 | 747 000 | -11 000 | 6 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 218 000 | 3 000 000 | -753 000 | 581 000 | -72 000 | 5 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 10 971 000 | 9 146 000 | 12 277 000 | 7 946 000 | 2 162 000 | 890 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 4 570 000 | 5 953 000 | 3 162 000 | 5 795 000 | 4 978 000 | 7 452 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 133 000 | 942 000 | -452 000 | 301 000 | 720 000 | 793 000 |
|
|
| Sum gjeld | 13 408 000 | 14 157 000 | 15 890 000 | 13 440 000 | 6 420 000 | 7 549 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 13,8% | 28,0% | -2,6% | 10,0% | 0,7% | |||
| Resultat av driften i % | 6,3% | 11,8% | -2,1% | 7,3% | 0,3% | 0,3% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,5 | 0,7 | 0,3 | 0,8 | 0,8 | 1,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 13,7% | 6,2% | -2,9% | 2,2% | 10,1% | 9,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 804 000 | 695 000 | 619 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
