Fadnes Trafikkskole AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 10 237 000 | 7 533 000 | 8 062 000 | 8 864 000 | 9 668 000 | 5 914 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 792 000 | -392 000 | -1 018 000 | -523 000 | 1 870 000 | 316 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 013 000 | -942 000 | -1 357 000 | -754 000 | 1 420 000 | 242 000 |
|
|
| Årsresultat | 786 000 | -739 000 | -1 060 000 | -591 000 | 1 095 000 | 189 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 11 148 000 | 11 913 000 | 12 141 000 | 13 300 000 | 13 472 000 | 2 053 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 950 000 | 1 434 000 | 983 000 | 798 000 | 1 625 000 | 1 868 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 088 000 | 302 000 | 1 041 000 | 2 101 000 | 2 692 000 | 644 000 |
|
|
| Sum gjeld | 11 010 000 | 13 044 000 | 12 083 000 | 11 997 000 | 12 405 000 | 3 277 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 14,1% | -1,6% | -6,3% | -2,3% | 19,7% | |||
| Resultat av driften i % | 17,5% | -5,2% | -12,6% | -5,9% | 19,3% | 5,3% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,4 | 0,5 | 0,3 | 0,4 | 0,7 | 1,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 9,0% | 2,3% | 7,9% | 14,9% | 17,8% | 16,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 809 000 | 362 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
