Fabrikkveien 30 AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 2 587 000 | 1 884 000 | 846 000 | 1 719 000 | 1 832 000 | 1 881 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 742 000 | -1 437 000 | -1 651 000 | 827 000 | 1 112 000 | 1 076 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 287 000 | -1 917 000 | -1 950 000 | 640 000 | 864 000 | 755 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 004 000 | -1 495 000 | -1 521 000 | 499 000 | 674 000 | 589 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 17 247 000 | 17 980 000 | 18 008 000 | 18 300 000 | 18 750 000 | 19 200 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 911 000 | 1 090 000 | 341 000 | 1 779 000 | 2 307 000 | 1 807 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 7 148 000 | 6 144 000 | 7 639 000 | 9 160 000 | 9 161 000 | 8 487 000 |
|
|
| Sum gjeld | 11 010 000 | 12 926 000 | 10 711 000 | 10 920 000 | 11 897 000 | 12 520 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 9,7% | -7,7% | -8,6% | 4,0% | 5,3% | |||
| Resultat av driften i % | 67,3% | -76,3% | -195,2% | 48,1% | 60,7% | 57,2% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,4 | 0,4 | 2,4 | 7,4 | 5,3 | |||
| Egenkapitalandel i % | 39,4% | 32,2% | 41,6% | 45,6% | 43,5% | 40,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
