Expressbilene AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 77 865 000 | 80 338 000 | 85 360 000 | 70 271 000 | 60 434 000 | 53 088 000 |
|
|
| Driftsresultat | 502 000 | -170 000 | 373 000 | 729 000 | -1 497 000 | 44 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 515 000 | -244 000 | 218 000 | 503 000 | -1 931 000 | -471 000 |
|
|
| Årsresultat | 515 000 | -244 000 | 218 000 | 188 000 | -1 754 000 | -367 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 490 000 | 2 892 000 | 3 216 000 | 2 938 000 | 2 130 000 | 5 606 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 11 122 000 | 8 110 000 | 8 913 000 | 11 655 000 | 10 425 000 | 16 758 000 |
|
|
| Sum egenkapital | -1 409 000 | -1 924 000 | -1 679 000 | -1 953 000 | -2 141 000 | -46 000 |
|
|
| Sum gjeld | 13 021 000 | 12 925 000 | 13 809 000 | 16 546 000 | 14 696 000 | 22 410 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 4,7% | -1,5% | 2,8% | 5,4% | -8,6% | |||
| Resultat av driften i % | 0,6% | -0,2% | 0,4% | 1,0% | -2,5% | 0,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,9 | 0,6 | 0,7 | 0,7 | 0,8 | 1,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | -12,1% | -17,5% | -13,8% | -13,4% | -17,1% | -0,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 170 000 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
