Etc Electric Time Car AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 21 238 000 | 20 643 000 | 16 968 000 | 13 060 000 | 9 084 000 | 7 426 000 |
|
|
| Driftsresultat | -312 000 | 3 692 000 | 3 600 000 | 2 055 000 | 1 495 000 | 793 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 634 000 | 4 253 000 | 3 652 000 | 2 068 000 | 1 544 000 | 847 000 |
|
|
| Årsresultat | 634 000 | 3 770 000 | 3 531 000 | 2 068 000 | 1 544 000 | 847 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 127 000 | 1 452 000 | 2 653 000 | 1 879 000 | 0 | 0 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 21 617 000 | 21 062 000 | 15 488 000 | 11 603 000 | 10 801 000 | 8 855 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 19 155 000 | 18 521 000 | 3 689 000 | 11 322 000 | 9 255 000 | 7 710 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 589 000 | 3 992 000 | 14 452 000 | 2 160 000 | 1 547 000 | 1 144 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 2,8% | 20,9% | 23,1% | 17,0% | 15,7% | |||
| Resultat av driften i % | -1,5% | 17,9% | 21,2% | 15,7% | 16,5% | 10,7% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 6,0 | 5,3 | 1,1 | 5,4 | 7,0 | 7,7 | ||
| Egenkapitalandel i % | 84,2% | 82,3% | 20,3% | 84,0% | 85,7% | 87,1% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 971 000 | 998 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
