Espen Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 11 233 000 | 9 293 000 | 13 172 000 | 12 540 000 | 13 306 000 | 11 121 000 |
|
|
| Driftsresultat | 843 000 | -793 000 | 1 081 000 | 671 000 | 1 611 000 | 824 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 551 000 | -1 083 000 | 655 000 | 341 000 | 1 331 000 | 604 000 |
|
|
| Årsresultat | 430 000 | -845 000 | 511 000 | 266 000 | 1 039 000 | 471 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 11 060 000 | 7 619 000 | 10 944 000 | 13 378 000 | 13 347 000 | 8 073 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 870 000 | 1 945 000 | 1 999 000 | 2 651 000 | 2 069 000 | 1 796 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 4 073 000 | 3 643 000 | 4 488 000 | 3 977 000 | 3 711 000 | 2 672 000 |
|
|
| Sum gjeld | 8 857 000 | 5 920 000 | 8 456 000 | 12 052 000 | 11 704 000 | 7 198 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 7,9% | -6,5% | 7,5% | 4,3% | 13,0% | |||
| Resultat av driften i % | 7,5% | -8,5% | 8,2% | 5,4% | 12,1% | 7,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,2 | 1,3 | 1,1 | 1,9 | 1,0 | 1,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 31,5% | 38,1% | 34,7% | 24,8% | 24,1% | 27,1% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 604 000 | 654 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
