Ernø Auto AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 90 544 000 | 101 134 000 | 79 995 000 | 65 632 000 | 64 298 000 | 39 572 000 |
|
|
| Driftsresultat | 544 000 | 885 000 | 1 805 000 | 1 530 000 | 1 562 000 | -38 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -1 378 000 | -607 000 | 1 121 000 | 1 108 000 | 1 189 000 | -366 000 |
|
|
| Årsresultat | -1 099 000 | -487 000 | 874 000 | 860 000 | 927 000 | -286 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 5 014 000 | 4 126 000 | 5 545 000 | 2 081 000 | 1 921 000 | 1 271 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 28 763 000 | 28 730 000 | 25 290 000 | 17 440 000 | 11 432 000 | 9 956 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 880 000 | 4 979 000 | 5 466 000 | 4 592 000 | 3 732 000 | 2 805 000 |
|
|
| Sum gjeld | 29 897 000 | 27 878 000 | 25 369 000 | 14 929 000 | 9 621 000 | 8 422 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 1,7% | 2,9% | 7,2% | 9,4% | 12,8% | |||
| Resultat av driften i % | 0,6% | 0,9% | 2,3% | 2,3% | 2,4% | -0,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,0 | 1,2 | 5,4 | 6,2 | 7,5 | 5,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 11,5% | 15,2% | 17,7% | 23,5% | 27,9% | 25,0% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 434 000 | 1 324 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
