Entreprenør Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 15 465 000 | 12 352 000 | 14 685 000 | 16 586 000 | 11 616 000 | 14 820 000 |
|
|
| Driftsresultat | 472 000 | -133 000 | -211 000 | 2 239 000 | -450 000 | 1 310 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 479 000 | -118 000 | -228 000 | 2 223 000 | -416 000 | 1 303 000 |
|
|
| Årsresultat | 374 000 | -92 000 | -178 000 | 1 734 000 | -325 000 | 1 016 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 119 000 | 137 000 | 198 000 | 273 000 | 500 000 | 3 379 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 4 851 000 | 4 189 000 | 4 314 000 | 4 598 000 | 2 953 000 | 3 511 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 453 000 | 2 080 000 | 2 171 000 | 2 349 000 | 615 000 | 940 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 517 000 | 2 246 000 | 2 340 000 | 2 522 000 | 2 838 000 | 5 950 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 10,7% | -2,5% | -4,5% | 53,8% | -7,7% | |||
| Resultat av driften i % | 3,1% | -1,1% | -1,4% | 13,5% | -3,9% | 8,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,3 | 2,3 | 2,5 | 2,1 | 1,3 | 0,6 | ||
| Egenkapitalandel i % | 49,4% | 48,1% | 48,1% | 48,2% | 17,8% | 13,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 807 000 | 839 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
