Ensjøveien 16-18 AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 12 843 000 | 9 423 000 | 7 051 000 | 5 926 000 | 5 997 000 | 5 634 000 |
|
|
| Driftsresultat | 8 060 000 | -793 000 | 1 691 000 | 3 210 000 | 2 284 000 | 2 049 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 6 783 000 | -4 179 000 | -360 000 | 1 180 000 | 213 000 | -165 000 |
|
|
| Årsresultat | 5 936 000 | -3 545 000 | -280 000 | 906 000 | -10 000 | -128 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 52 502 000 | 53 335 000 | 59 418 000 | 55 763 000 | 53 711 000 | 46 617 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 362 000 | 856 000 | 474 000 | 385 000 | 1 348 000 | 10 365 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 663 000 | -1 372 000 | 2 173 000 | 2 454 000 | 1 573 000 | 1 360 000 |
|
|
| Sum gjeld | 51 201 000 | 55 563 000 | 57 719 000 | 53 695 000 | 53 485 000 | 55 622 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 17,6% | -1,1% | 3,8% | 6,5% | 4,8% | |||
| Resultat av driften i % | 62,8% | -8,4% | 24,0% | 54,2% | 38,1% | 36,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,4 | 1,5 | 1,7 | 1,6 | 1,2 | 0,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 4,9% | -2,5% | 3,6% | 4,4% | 2,9% | 2,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
