Engebakken Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 16 221 000 | 12 702 000 | 14 027 000 | 10 808 000 | 13 813 000 | 14 736 000 |
|
|
| Driftsresultat | -211 000 | -111 000 | -175 000 | -570 000 | 744 000 | 812 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -298 000 | -185 000 | -224 000 | -608 000 | 743 000 | 806 000 |
|
|
| Årsresultat | -234 000 | -147 000 | -177 000 | -470 000 | 596 000 | 595 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 700 000 | 745 000 | 1 153 000 | 1 483 000 | 2 383 000 | 3 053 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 5 789 000 | 7 027 000 | 6 515 000 | 6 488 000 | 6 776 000 | 5 324 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 4 139 000 | 4 372 000 | 4 520 000 | 4 697 000 | 5 167 000 | 4 571 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 350 000 | 3 400 000 | 3 148 000 | 3 274 000 | 3 991 000 | 3 805 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -2,8% | -1,2% | -1,0% | -6,3% | 9,0% | |||
| Resultat av driften i % | -1,3% | -0,9% | -1,2% | -5,3% | 5,4% | 5,5% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,5 | 3,1 | 2,1 | 2,2 | 2,0 | 1,6 | ||
| Egenkapitalandel i % | 63,8% | 56,3% | 58,9% | 58,9% | 56,4% | 54,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 309 000 | 344 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
