Energitransport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 133 311 000 | 111 087 000 | 119 397 000 | 103 013 000 | 85 057 000 | 92 898 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 327 000 | 881 000 | -216 000 | 39 000 | 1 481 000 | 248 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 283 000 | 867 000 | -237 000 | -56 000 | 1 391 000 | 166 000 |
|
|
| Årsresultat | 999 000 | 676 000 | -187 000 | -43 000 | 1 085 000 | 129 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 3 278 000 | 3 456 000 | 3 061 000 | 4 040 000 | 3 268 000 | 3 697 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 14 965 000 | 14 854 000 | 14 206 000 | 14 693 000 | 13 722 000 | 13 258 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 078 000 | 4 079 000 | 3 403 000 | 3 590 000 | 4 133 000 | 4 056 000 |
|
|
| Sum gjeld | 15 165 000 | 14 232 000 | 13 863 000 | 15 143 000 | 12 856 000 | 12 898 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 8,0% | 5,7% | -1,0% | 0,4% | 9,0% | |||
| Resultat av driften i % | 1,0% | 0,8% | -0,2% | 0,0% | 1,7% | 0,3% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,1 | 1,2 | 1,1 | 1,2 | 1,4 | 1,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 16,9% | 22,3% | 19,7% | 19,2% | 24,3% | 23,9% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 789 000 | 752 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
