Elegant Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 6 994 000 | 7 724 000 | 6 614 000 | 6 202 000 | 6 789 000 | 5 360 000 |
|
|
| Driftsresultat | -194 000 | 387 000 | 223 000 | 150 000 | 757 000 | 163 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -204 000 | 328 000 | 237 000 | 97 000 | 672 000 | 129 000 |
|
|
| Årsresultat | -166 000 | 243 000 | 196 000 | 70 000 | 519 000 | 98 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 668 000 | 1 264 000 | 1 965 000 | 2 120 000 | 2 243 000 | 1 199 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 398 000 | 2 582 000 | 2 261 000 | 1 597 000 | 2 082 000 | 1 650 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 912 000 | 2 078 000 | 1 835 000 | 1 638 000 | 1 568 000 | 1 049 000 |
|
|
| Sum gjeld | 1 155 000 | 1 767 000 | 2 392 000 | 2 080 000 | 2 756 000 | 1 800 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -5,3% | 9,8% | 7,5% | 3,7% | 21,1% | |||
| Resultat av driften i % | -2,8% | 5,0% | 3,4% | 2,4% | 11,2% | 3,0% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,1 | 1,9 | 1,8 | 1,6 | 1,5 | 1,5 | ||
| Egenkapitalandel i % | 62,3% | 54,0% | 43,4% | 44,1% | 36,3% | 36,8% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 930 000 | 805 000 | 717 000 | 823 000 | 620 000 | 599 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
