Ekeren Tømmertransport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 3 816 000 | 5 255 000 | 6 433 000 | 4 784 000 | 5 093 000 | 5 274 000 |
|
|
| Driftsresultat | 405 000 | 633 000 | 1 283 000 | 612 000 | 1 502 000 | 1 419 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 407 000 | 644 000 | 1 283 000 | 611 000 | 1 536 000 | 1 457 000 |
|
|
| Årsresultat | 318 000 | 505 000 | 1 001 000 | 476 000 | 1 202 000 | 1 136 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 979 000 | 1 402 000 | 2 410 000 | 3 215 000 | 4 020 000 | 2 342 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 5 425 000 | 4 751 000 | 6 535 000 | 4 517 000 | 4 533 000 | 5 242 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 843 000 | 5 525 000 | 5 020 000 | 7 019 000 | 7 543 000 | 6 341 000 |
|
|
| Sum gjeld | 561 000 | 628 000 | 3 925 000 | 713 000 | 1 010 000 | 1 242 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 6,5% | 8,5% | 15,4% | 7,5% | 19,1% | |||
| Resultat av driften i % | 10,6% | 12,0% | 19,9% | 12,8% | 29,5% | 26,9% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 10,3 | 8,6 | 1,7 | 11,2 | 12,6 | 9,5 | ||
| Egenkapitalandel i % | 91,2% | 89,8% | 56,1% | 90,8% | 88,2% | 83,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 504 000 | 504 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
