E-Commerce & Logistics AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 30 139 000 | 20 234 000 | 22 041 000 | 27 210 000 | 25 801 000 | 4 399 000 |
|
|
| Driftsresultat | 267 000 | -268 000 | -417 000 | 3 919 000 | 6 381 000 | 810 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -457 000 | -797 000 | -528 000 | 3 765 000 | 6 385 000 | 804 000 |
|
|
| Årsresultat | -356 000 | -621 000 | -412 000 | 2 937 000 | 4 980 000 | 676 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 51 000 | 44 000 | 133 000 | 567 000 | 3 267 000 | 700 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 13 235 000 | 14 045 000 | 12 814 000 | 11 745 000 | 6 303 000 | 686 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 8 467 000 | 8 433 000 | 8 080 000 | 8 491 000 | 5 555 000 | 575 000 |
|
|
| Sum gjeld | 4 819 000 | 5 656 000 | 4 867 000 | 3 820 000 | 4 015 000 | 811 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 2,3% | -1,7% | -2,8% | 36,4% | 116,7% | |||
| Resultat av driften i % | 0,9% | -1,3% | -1,9% | 14,4% | 24,7% | 18,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,7 | 2,5 | 2,6 | 3,1 | 1,6 | 0,8 | ||
| Egenkapitalandel i % | 63,7% | 59,9% | 62,4% | 69,0% | 58,0% | 41,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 990 000 | 825 000 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
