Drange Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 23 177 000 | 16 089 000 | 14 176 000 | 13 173 000 | 12 434 000 | 13 215 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 461 000 | 433 000 | 434 000 | 582 000 | 536 000 | -18 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 380 000 | 406 000 | 396 000 | 546 000 | 529 000 | -25 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 077 000 | 317 000 | 309 000 | 425 000 | 413 000 | -20 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 4 264 000 | 3 904 000 | 2 892 000 | 2 876 000 | 2 728 000 | 1 154 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 5 719 000 | 4 454 000 | 3 821 000 | 3 717 000 | 4 261 000 | 4 022 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 343 000 | 4 266 000 | 3 949 000 | 3 641 000 | 3 416 000 | 3 203 000 |
|
|
| Sum gjeld | 4 639 000 | 4 092 000 | 2 763 000 | 2 952 000 | 3 573 000 | 1 973 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 16,4% | 6,1% | 6,7% | 8,6% | 8,9% | |||
| Resultat av driften i % | 6,3% | 2,7% | 3,1% | 4,4% | 4,3% | -0,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,9 | 2,0 | 2,0 | 2,1 | 2,0 | 2,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 53,5% | 51,0% | 58,8% | 55,2% | 48,9% | 61,9% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 678 000 | 713 000 | 709 000 | 628 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
