Dokflyt AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 11 288 000 | 7 566 000 | 6 460 000 | 6 675 000 | 4 024 000 | 2 608 000 |
|
|
| Driftsresultat | -1 201 000 | -3 561 000 | -2 766 000 | 1 361 000 | 684 000 | -628 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -1 560 000 | -3 733 000 | -2 881 000 | 1 256 000 | 607 000 | -631 000 |
|
|
| Årsresultat | -1 560 000 | -3 733 000 | -2 881 000 | 1 256 000 | 607 000 | -631 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 7 536 000 | 6 294 000 | 5 336 000 | 3 881 000 | 2 346 000 | 697 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 6 603 000 | 6 206 000 | 7 118 000 | 3 931 000 | 2 804 000 | 664 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 4 599 000 | 3 591 000 | 7 324 000 | 2 644 000 | 1 388 000 | 782 000 |
|
|
| Sum gjeld | 9 540 000 | 8 908 000 | 5 130 000 | 5 168 000 | 3 761 000 | 579 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -8,9% | -28,1% | -27,1% | 21,0% | 21,0% | |||
| Resultat av driften i % | -10,6% | -47,1% | -42,8% | 20,4% | 17,0% | -24,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,3 | 1,5 | 3,8 | 2,4 | 2,2 | 1,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 32,5% | 28,7% | 58,8% | 33,8% | 27,0% | 57,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 762 000 | 685 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
