Dekk og Felg Lillestrøm AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 27 034 000 | 27 021 000 | 18 643 000 | 13 037 000 | 10 658 000 | 5 313 000 |
|
|
| Driftsresultat | 964 000 | 1 667 000 | 582 000 | -590 000 | -277 000 | 122 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 616 000 | 1 307 000 | 248 000 | -545 000 | -307 000 | 115 000 |
|
|
| Årsresultat | 492 000 | 1 074 000 | 248 000 | -527 000 | -300 000 | 91 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 401 000 | 1 392 000 | 1 524 000 | 1 366 000 | 1 483 000 | 1 413 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 12 254 000 | 12 749 000 | 13 704 000 | 8 233 000 | 8 318 000 | 4 200 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 572 000 | 2 080 000 | 1 006 000 | 758 000 | 1 285 000 | 1 586 000 |
|
|
| Sum gjeld | 11 083 000 | 12 062 000 | 14 222 000 | 8 841 000 | 8 516 000 | 4 027 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 7,3% | 11,7% | 5,0% | -5,3% | -3,6% | |||
| Resultat av driften i % | 3,6% | 6,2% | 3,1% | -4,5% | -2,6% | 2,3% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,7 | 2,3 | 1,6 | 2,7 | 2,8 | 2,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 18,8% | 14,7% | 6,6% | 7,9% | 13,1% | 28,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 719 000 | 300 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
