C.P. Sand Transport A/S
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 50 775 000 | 49 836 000 | 47 460 000 | 45 342 000 | 37 902 000 | 36 476 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 236 000 | 53 000 | 535 000 | 971 000 | 268 000 | -385 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 382 000 | -582 000 | 466 000 | 1 000 000 | 210 000 | -362 000 |
|
|
| Årsresultat | 298 000 | -451 000 | 374 000 | 774 000 | 171 000 | -286 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 14 335 000 | 16 616 000 | 6 488 000 | 5 677 000 | 5 919 000 | 7 560 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 10 094 000 | 9 666 000 | 9 660 000 | 9 122 000 | 7 287 000 | 5 875 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 649 000 | 5 351 000 | 5 801 000 | 5 428 000 | 4 653 000 | 4 482 000 |
|
|
| Sum gjeld | 18 779 000 | 20 932 000 | 10 346 000 | 9 372 000 | 8 553 000 | 8 953 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 5,0% | 0,5% | 3,8% | 7,4% | 2,3% | |||
| Resultat av driften i % | 2,4% | 0,1% | 1,1% | 2,1% | 0,7% | -1,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,5 | 1,5 | 1,6 | 1,5 | 1,3 | 1,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 23,1% | 20,4% | 35,9% | 36,7% | 35,2% | 33,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 341 000 | 355 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
