Convoy AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 4 588 000 | 22 861 000 | 5 068 000 | 2 960 000 | 3 390 000 | 2 021 000 |
|
|
| Driftsresultat | 618 000 | 17 345 000 | 1 790 000 | 637 000 | 1 408 000 | 661 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -132 000 | 15 823 000 | 1 528 000 | 533 000 | 1 289 000 | 628 000 |
|
|
| Årsresultat | -105 000 | 12 342 000 | 1 191 000 | 459 000 | 1 005 000 | 522 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 32 662 000 | 33 980 000 | 13 173 000 | 13 034 000 | 8 767 000 | 8 853 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 471 000 | 549 000 | 1 708 000 | 1 335 000 | 1 815 000 | 968 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 20 041 000 | 20 146 000 | 7 805 000 | 6 613 000 | 6 154 000 | 5 752 000 |
|
|
| Sum gjeld | 13 092 000 | 14 383 000 | 7 077 000 | 7 756 000 | 4 428 000 | 4 070 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 1,8% | 70,2% | 12,2% | 5,1% | 13,9% | |||
| Resultat av driften i % | 13,5% | 75,9% | 35,3% | 21,5% | 41,5% | 32,7% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,5 | 0,4 | 2,1 | 2,7 | 3,0 | 1,6 | ||
| Egenkapitalandel i % | 60,5% | 58,3% | 52,4% | 46,0% | 58,2% | 58,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 520 000 | 200 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
