Color Line Marine AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 35 015 000 | 36 707 000 | 29 323 000 | 23 081 000 | 26 124 000 | 28 657 000 |
|
|
| Driftsresultat | 433 000 | 418 000 | 347 000 | 118 000 | 1 395 000 | 688 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 885 000 | 331 000 | 323 000 | 225 000 | 1 312 000 | 305 000 |
|
|
| Årsresultat | 693 000 | 249 000 | 260 000 | 192 000 | 1 020 000 | 250 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 11 947 000 | 12 989 000 | 13 861 000 | 12 921 000 | 15 111 000 | 7 162 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 120 892 000 | 1 468 000 | 1 332 000 | 956 000 | 515 000 | 6 730 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 7 753 000 | 7 060 000 | 7 093 000 | 7 050 000 | 6 966 000 | 6 968 000 |
|
|
| Sum gjeld | 125 087 000 | 7 397 000 | 8 100 000 | 6 827 000 | 8 660 000 | 6 924 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 2,2% | 5,0% | 3,0% | 1,6% | 9,9% | |||
| Resultat av driften i % | 1,2% | 1,1% | 1,2% | 0,5% | 5,3% | 2,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,0 | 0,2 | 0,2 | 0,1 | 0,1 | 1,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 5,8% | 48,8% | 46,7% | 50,8% | 44,6% | 50,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 3 134 000 | 0 | 0 | 2 018 000 | 1 875 000 | 2 728 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
