C.H. Hansen Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 25 873 000 | 24 090 000 | 27 267 000 | 30 187 000 | 32 221 000 | 32 216 000 |
|
|
| Driftsresultat | 495 000 | 2 732 000 | 607 000 | 1 239 000 | 1 737 000 | 1 271 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 479 000 | 2 657 000 | 521 000 | 1 215 000 | 1 765 000 | 1 294 000 |
|
|
| Årsresultat | 374 000 | 2 073 000 | 407 000 | 947 000 | 1 376 000 | 1 010 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 8 661 000 | 9 365 000 | 9 280 000 | 12 364 000 | 4 973 000 | 5 466 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 6 611 000 | 6 109 000 | 6 202 000 | 3 459 000 | 9 332 000 | 6 699 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 11 015 000 | 10 941 000 | 9 168 000 | 9 062 000 | 8 414 000 | 7 603 000 |
|
|
| Sum gjeld | 4 257 000 | 4 532 000 | 6 314 000 | 6 762 000 | 5 890 000 | 4 562 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 3,4% | 17,8% | 3,9% | 8,4% | 13,3% | |||
| Resultat av driften i % | 1,9% | 11,3% | 2,2% | 4,1% | 5,4% | 3,9% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,0 | 1,7 | 1,9 | 0,9 | 1,8 | 1,7 | ||
| Egenkapitalandel i % | 72,1% | 70,7% | 59,2% | 57,3% | 58,8% | 62,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
