Byggtakst nord AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 10 840 000 | 9 520 000 | 10 294 000 | 9 533 000 | 9 736 000 | 9 352 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 812 000 | 1 067 000 | 2 141 000 | 1 445 000 | 1 293 000 | 1 154 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 923 000 | 1 101 000 | 2 170 000 | 1 450 000 | 1 307 000 | 1 172 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 498 000 | 856 000 | 1 690 000 | 1 128 000 | 1 016 000 | 911 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 148 000 | 54 000 | 79 000 | 82 000 | 16 000 | 20 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 4 516 000 | 4 829 000 | 4 269 000 | 5 077 000 | 6 852 000 | 5 225 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 191 000 | 2 888 000 | 2 032 000 | 3 042 000 | 4 614 000 | 3 598 000 |
|
|
| Sum gjeld | 4 474 000 | 1 995 000 | 2 316 000 | 2 118 000 | 2 254 000 | 1 647 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 40,3% | 24,0% | 45,7% | 24,1% | 21,6% | |||
| Resultat av driften i % | 16,7% | 11,2% | 20,8% | 15,2% | 13,3% | 12,3% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,0 | 2,4 | 1,8 | 2,4 | 3,0 | 3,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 4,1% | 59,1% | 46,7% | 59,0% | 67,2% | 68,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 415 000 | 1 082 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
