Byggern Skjåk AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 19 358 000 | 20 028 000 | 27 464 000 | 24 316 000 | 22 992 000 | 23 802 000 |
|
|
| Driftsresultat | 347 000 | 278 000 | 2 871 000 | 2 225 000 | 1 284 000 | 1 388 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 335 000 | 353 000 | 2 935 000 | 2 297 000 | 1 337 000 | 1 446 000 |
|
|
| Årsresultat | 255 000 | 297 000 | 2 304 000 | 1 729 000 | 1 029 000 | 1 140 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 901 000 | 1 135 000 | 1 375 000 | 633 000 | 947 000 | 1 004 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 9 576 000 | 9 310 000 | 11 473 000 | 10 642 000 | 9 245 000 | 7 565 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 7 273 000 | 7 018 000 | 9 611 000 | 8 107 000 | 7 178 000 | 7 149 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 204 000 | 3 428 000 | 3 237 000 | 3 168 000 | 3 014 000 | 1 420 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 3,6% | 3,0% | 24,3% | 21,4% | 14,4% | |||
| Resultat av driften i % | 1,8% | 1,4% | 10,5% | 9,2% | 5,6% | 5,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 5,6 | 5,7 | 3,5 | 3,4 | 3,1 | 5,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 69,4% | 67,2% | 74,8% | 71,9% | 70,4% | 83,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 777 000 | 729 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
