Busnor AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 59 335 000 | 52 741 000 | 40 870 000 | 45 082 000 | 32 004 000 | 169 385 000 |
|
|
| Driftsresultat | 288 000 | 1 275 000 | 240 000 | 1 536 000 | 4 021 000 | 30 108 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 307 000 | 1 559 000 | 231 000 | 1 348 000 | 4 625 000 | 28 899 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 018 000 | 1 217 000 | 180 000 | 1 051 000 | 3 607 000 | 22 541 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 785 000 | 1 812 000 | 1 911 000 | 1 892 000 | 1 750 000 | 5 017 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 30 351 000 | 44 331 000 | 27 352 000 | 31 671 000 | 35 907 000 | 50 597 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 19 747 000 | 18 728 000 | 17 511 000 | 17 331 000 | 16 279 000 | 15 572 000 |
|
|
| Sum gjeld | 12 388 000 | 27 414 000 | 11 752 000 | 16 231 000 | 21 378 000 | 40 042 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 4,1% | 5,4% | 2,4% | 5,3% | 12,3% | |||
| Resultat av driften i % | 0,5% | 2,4% | 0,6% | 3,4% | 12,6% | 17,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,5 | 1,6 | 2,4 | 2,0 | 1,7 | 1,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 61,5% | 40,6% | 59,8% | 51,6% | 43,2% | 28,0% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
