Buskerud Transportsentral AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 18 310 000 | 18 221 000 | 17 612 000 | 17 472 000 | 23 068 000 | 22 664 000 |
|
|
| Driftsresultat | -1 667 000 | 588 000 | -45 000 | -985 000 | 643 000 | 130 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -1 732 000 | 584 000 | -51 000 | -1 010 000 | 591 000 | 147 000 |
|
|
| Årsresultat | -1 351 000 | 436 000 | -43 000 | -788 000 | 459 000 | 115 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 082 000 | 297 000 | 625 000 | 511 000 | 316 000 | 280 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 545 000 | 3 707 000 | 2 952 000 | 3 367 000 | 5 041 000 | 5 201 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 374 000 | 1 725 000 | 1 289 000 | 1 332 000 | 2 120 000 | 1 661 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 252 000 | 2 278 000 | 2 287 000 | 2 546 000 | 3 238 000 | 3 820 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -43,7% | 15,5% | -1,2% | -21,3% | 11,2% | |||
| Resultat av driften i % | -9,1% | 3,2% | -0,3% | -5,6% | 2,8% | 0,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,8 | 1,6 | 1,3 | 1,3 | 1,6 | 1,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | 10,3% | 43,1% | 36,0% | 34,3% | 39,6% | 30,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 786 000 | 556 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
