Broom Bil AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 62 099 000 | 59 382 000 | 64 456 000 | 57 809 000 | 44 757 000 | 29 172 000 |
|
|
| Driftsresultat | 3 919 000 | 1 618 000 | 5 392 000 | 3 959 000 | 4 754 000 | 2 218 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 3 680 000 | 1 442 000 | 5 447 000 | 3 798 000 | 4 737 000 | 2 220 000 |
|
|
| Årsresultat | 2 869 000 | 1 124 000 | 4 249 000 | 2 962 000 | 3 695 000 | 1 731 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 401 000 | 417 000 | 463 000 | 555 000 | 136 000 | 161 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 15 561 000 | 17 052 000 | 15 819 000 | 13 363 000 | 16 133 000 | 7 737 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 11 118 000 | 8 249 000 | 11 126 000 | 6 876 000 | 9 614 000 | 5 920 000 |
|
|
| Sum gjeld | 4 843 000 | 9 221 000 | 5 157 000 | 7 041 000 | 6 655 000 | 1 979 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 23,7% | 11,6% | 37,6% | 26,4% | 39,5% | |||
| Resultat av driften i % | 6,3% | 2,7% | 8,4% | 6,8% | 10,6% | 7,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 9,6 | 3,4 | 9,2 | 5,3 | 10,2 | 4,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 69,7% | 47,2% | 68,3% | 49,4% | 59,1% | 75,0% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 727 000 | 657 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
