Brevik Fergeselskap IKS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 28 004 000 | 29 803 000 | 22 874 000 | 19 418 000 | 15 937 000 | 15 426 000 |
|
|
| Driftsresultat | 3 911 000 | 3 383 000 | 1 819 000 | 813 000 | 96 000 | -118 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 84 000 | 0 | 0 | -86 000 | -389 000 | -2 000 |
|
|
| Årsresultat | 84 000 | 0 | 0 | -86 000 | -389 000 | -2 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 73 873 000 | 75 450 000 | 78 392 000 | 80 562 000 | 56 293 000 | 11 171 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 12 609 000 | 13 126 000 | 11 590 000 | 10 891 000 | 7 508 000 | 8 249 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 9 988 000 | 9 904 000 | 9 904 000 | 9 904 000 | 9 989 000 | 10 378 000 |
|
|
| Sum gjeld | 76 495 000 | 78 672 000 | 80 078 000 | 81 550 000 | 53 812 000 | 9 041 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 4,7% | 3,9% | 2,1% | 1,1% | 0,5% | |||
| Resultat av driften i % | 14,0% | 11,4% | 8,0% | 4,2% | 0,6% | -0,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 3,7 | 3,7 | 4,1 | 4,9 | 3,2 | 4,5 | ||
| Egenkapitalandel i % | 11,5% | 11,2% | 11,0% | 10,8% | 15,7% | 53,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 699 000 | 627 000 | 594 000 | 594 000 | 540 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
