Brenneriveien 5 AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 6 219 000 | 6 394 000 | 5 148 000 | 5 230 000 | 4 858 000 | 5 569 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 802 000 | 2 734 000 | 667 000 | 1 924 000 | 1 841 000 | 3 049 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 696 000 | 918 000 | -936 000 | 178 000 | -317 000 | 931 000 |
|
|
| Årsresultat | 543 000 | 716 000 | -730 000 | 139 000 | -247 000 | 726 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 41 720 000 | 42 125 000 | 42 076 000 | 41 414 000 | 41 593 000 | 42 021 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 11 851 000 | 10 778 000 | 12 317 000 | 11 825 000 | 11 713 000 | 11 186 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 6 716 000 | 6 173 000 | 5 457 000 | 6 187 000 | 6 048 000 | 6 295 000 |
|
|
| Sum gjeld | 46 855 000 | 46 730 000 | 48 936 000 | 47 052 000 | 47 258 000 | 46 911 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 6,3% | 5,8% | 1,5% | 3,6% | 3,5% | |||
| Resultat av driften i % | 45,1% | 42,8% | 13,0% | 36,8% | 37,9% | 54,7% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 33,4 | 31,2 | 4,4 | 9,3 | 7,0 | 7,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | 12,5% | 11,7% | 10,0% | 11,6% | 11,3% | 11,8% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
