Bravo Marine AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 4 351 000 | 3 211 000 | 1 348 000 | 2 718 000 | 3 391 000 | 2 241 000 |
|
|
| Driftsresultat | -744 000 | -728 000 | -2 046 000 | -671 000 | 1 151 000 | -268 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -1 329 000 | -718 000 | -2 086 000 | -735 000 | 1 088 000 | -311 000 |
|
|
| Årsresultat | -1 329 000 | -718 000 | -2 086 000 | -735 000 | 1 031 000 | -311 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 8 537 000 | 2 352 000 | 2 585 000 | 3 605 000 | 2 248 000 | 1 766 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 067 000 | 2 122 000 | 1 918 000 | 1 080 000 | 1 549 000 | 399 000 |
|
|
| Sum egenkapital | -1 291 000 | 38 000 | 1 506 000 | 1 215 000 | 1 349 000 | 319 000 |
|
|
| Sum gjeld | 10 896 000 | 4 435 000 | 2 997 000 | 3 469 000 | 2 448 000 | 1 846 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -9,9% | -15,2% | -44,5% | -15,8% | 38,7% | |||
| Resultat av driften i % | -17,1% | -22,7% | -151,8% | -24,7% | 33,9% | -12,0% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,2 | 1,7 | 10,6 | 3,5 | 1,6 | 1,8 | ||
| Egenkapitalandel i % | -13,4% | 0,8% | 33,4% | 25,9% | 35,5% | 14,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 450 000 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
