Borg Asfalt AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 37 684 000 | 36 605 000 | 29 890 000 | 30 093 000 | 24 533 000 | 23 511 000 |
|
|
| Driftsresultat | 967 000 | 2 251 000 | 1 876 000 | 4 174 000 | 2 408 000 | 2 943 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 986 000 | 2 256 000 | 1 887 000 | 4 183 000 | 2 412 000 | 2 946 000 |
|
|
| Årsresultat | 768 000 | 1 761 000 | 1 466 000 | 3 262 000 | 1 883 000 | 2 283 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 4 274 000 | 2 721 000 | 2 263 000 | 2 236 000 | 2 596 000 | 152 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 9 813 000 | 9 674 000 | 11 172 000 | 10 765 000 | 6 949 000 | 9 009 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 8 529 000 | 8 400 000 | 7 153 000 | 7 132 000 | 4 187 000 | 2 698 000 |
|
|
| Sum gjeld | 5 559 000 | 3 995 000 | 6 282 000 | 5 868 000 | 5 357 000 | 6 463 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 7,5% | 17,6% | 14,3% | 37,1% | 25,8% | |||
| Resultat av driften i % | 2,6% | 6,1% | 6,3% | 13,9% | 9,8% | 12,5% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,8 | 2,5 | 1,8 | 1,9 | 1,3 | 1,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | 60,5% | 67,8% | 53,2% | 54,9% | 43,9% | 29,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 635 000 | 805 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
