Boreal Yachting AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 14 896 000 | 12 910 000 | 12 794 000 | 8 019 000 | 4 134 000 | 10 337 000 |
|
|
| Driftsresultat | -364 000 | 239 000 | 2 234 000 | 1 658 000 | -2 173 000 | 638 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -595 000 | -237 000 | 2 168 000 | 1 418 000 | -2 225 000 | 483 000 |
|
|
| Årsresultat | -371 000 | -313 000 | 1 757 000 | 1 133 000 | -2 235 000 | 384 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 8 642 000 | 9 123 000 | 9 555 000 | 8 412 000 | 8 547 000 | 3 088 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 262 000 | 1 177 000 | 2 804 000 | 4 104 000 | 1 506 000 | 2 854 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 074 000 | 3 445 000 | 3 758 000 | 2 002 000 | 868 000 | 1 004 000 |
|
|
| Sum gjeld | 7 829 000 | 6 855 000 | 8 600 000 | 10 514 000 | 9 184 000 | 4 939 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -2,6% | 3,2% | 20,2% | 15,0% | -26,3% | |||
| Resultat av driften i % | -2,4% | 1,9% | 17,5% | 20,7% | -52,6% | 6,2% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,4 | 0,3 | 0,6 | 0,6 | 0,3 | 0,8 | ||
| Egenkapitalandel i % | 28,2% | 33,4% | 30,4% | 16,0% | 8,6% | 16,9% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 668 000 | 669 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
