Bolkan Trans Namsos AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 19 875 000 | 20 664 000 | 20 415 000 | 18 236 000 | 19 874 000 | 27 389 000 |
|
|
| Driftsresultat | 363 000 | 1 027 000 | 541 000 | 844 000 | 1 482 000 | 1 808 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 130 000 | 835 000 | 300 000 | 565 000 | 1 178 000 | 1 342 000 |
|
|
| Årsresultat | 100 000 | 649 000 | 232 000 | 438 000 | 918 000 | 1 045 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 10 183 000 | 9 120 000 | 11 561 000 | 13 566 000 | 17 510 000 | 15 308 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 6 790 000 | 6 210 000 | 5 402 000 | 4 745 000 | 4 444 000 | 5 411 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 490 000 | 5 390 000 | 6 440 000 | 6 208 000 | 5 870 000 | 5 552 000 |
|
|
| Sum gjeld | 11 482 000 | 9 940 000 | 10 522 000 | 12 104 000 | 16 083 000 | 15 167 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 3,3% | 7,1% | 3,5% | 4,5% | 7,4% | |||
| Resultat av driften i % | 1,8% | 5,0% | 2,7% | 4,6% | 7,5% | 6,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,5 | 1,2 | 1,4 | 1,4 | 1,2 | 1,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 32,3% | 35,2% | 38,0% | 33,9% | 26,7% | 26,8% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 142 000 | 0 | 0 | 102 000 | 202 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
