Bob Trafikkskole Avd. Tønsberg AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 15 063 000 | 14 580 000 | 14 734 000 | 13 108 000 | 12 219 000 | 10 745 000 |
|
|
| Driftsresultat | 407 000 | 332 000 | 386 000 | 652 000 | 2 010 000 | 974 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 134 000 | 68 000 | 175 000 | 460 000 | 1 857 000 | 880 000 |
|
|
| Årsresultat | 104 000 | 53 000 | 141 000 | 359 000 | 1 449 000 | 686 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 4 899 000 | 5 530 000 | 5 783 000 | 5 987 000 | 6 600 000 | 2 528 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 3 871 000 | 3 350 000 | 3 189 000 | 3 567 000 | 3 974 000 | 2 528 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 107 000 | 3 003 000 | 2 950 000 | 2 809 000 | 2 450 000 | 1 181 000 |
|
|
| Sum gjeld | 5 663 000 | 5 877 000 | 6 022 000 | 6 745 000 | 8 124 000 | 3 876 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 4,6% | 3,7% | 4,2% | 6,5% | 25,8% | |||
| Resultat av driften i % | 2,7% | 2,3% | 2,6% | 5,0% | 16,4% | 9,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,7 | 1,6 | 1,6 | 1,8 | 1,5 | 1,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 35,4% | 33,8% | 32,9% | 29,4% | 23,2% | 23,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 782 000 | 876 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
