B.O. Steen Shipping AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 0 | 0 | 242 000 | 238 000 | 235 000 | 223 000 |
|
|
| Driftsresultat | -221 000 | -234 000 | 65 000 | 71 000 | 62 000 | 46 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -48 492 000 | 177 173 000 | 196 782 000 | 43 095 000 | -6 668 000 | -1 847 000 |
|
|
| Årsresultat | -48 605 000 | 173 298 000 | 189 625 000 | 38 420 000 | -5 724 000 | -2 042 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 20 183 000 | 0 | 2 610 000 | 2 610 000 | 9 511 000 | 2 610 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 524 998 000 | 537 715 000 | 457 829 000 | 184 750 000 | 78 883 000 | 95 563 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 406 249 000 | 454 854 000 | 294 228 000 | 104 603 000 | 70 242 000 | 75 966 000 |
|
|
| Sum gjeld | 138 933 000 | 82 862 000 | 166 211 000 | 82 757 000 | 18 152 000 | 22 207 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 9,7% | 35,9% | 61,1% | 31,5% | 0,6% | |||
| Resultat av driften i % | 26,9% | 29,8% | 26,4% | 20,6% | ||||
| Likviditetsgrad 1 | 4,3 | 12,1 | 6,8 | 13,9 | 4,3 | 5,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 74,5% | 84,6% | 63,9% | 55,8% | 79,5% | 77,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
