Blomquist Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 42 592 000 | 47 098 000 | 43 080 000 | 44 012 000 | 46 283 000 | 44 505 000 |
|
|
| Driftsresultat | 987 000 | 3 632 000 | 157 000 | 322 000 | 1 620 000 | 1 447 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 758 000 | 3 504 000 | 50 000 | -133 000 | 1 366 000 | 1 131 000 |
|
|
| Årsresultat | 552 000 | 2 728 000 | 27 000 | -119 000 | 1 046 000 | 882 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 922 000 | 2 922 000 | 3 103 000 | 3 201 000 | 3 128 000 | 3 673 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 5 705 000 | 8 348 000 | 5 574 000 | 5 421 000 | 7 044 000 | 5 466 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 306 000 | 1 300 000 | 1 402 000 | 1 623 000 | 1 889 000 | 1 882 000 |
|
|
| Sum gjeld | 7 321 000 | 9 969 000 | 7 275 000 | 6 998 000 | 8 283 000 | 7 258 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 16,1% | 45,5% | 12,5% | 10,2% | 27,3% | |||
| Resultat av driften i % | 2,3% | 7,7% | 0,4% | 0,7% | 3,5% | 3,3% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,8 | 0,8 | 0,8 | 0,9 | 1,0 | 0,9 | ||
| Egenkapitalandel i % | 15,1% | 11,5% | 16,2% | 18,8% | 18,6% | 20,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 823 000 | 786 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
