Likvidert 15.12.2022 (avviklet uten konkurs)
Bjerke Bil AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 2 891 000 | 8 730 000 | 11 944 000 | 13 018 000 | 18 042 000 | 20 312 000 |
|
|
| Driftsresultat | -297 000 | -203 000 | -80 000 | -34 000 | -171 000 | 568 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -329 000 | -256 000 | -113 000 | -79 000 | -198 000 | 546 000 |
|
|
| Årsresultat | -329 000 | -256 000 | -113 000 | -79 000 | -198 000 | 479 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 0 | 8 000 | 14 000 | 110 000 | 125 000 | 90 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 31 000 | 955 000 | 1 025 000 | 1 584 000 | 1 653 000 | 878 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 000 | -128 000 | 128 000 | 241 000 | 320 000 | 518 000 |
|
|
| Sum gjeld | 26 000 | 1 091 000 | 911 000 | 1 452 000 | 1 457 000 | 450 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -59,6% | -20,1% | -5,6% | -1,8% | -12,5% | |||
| Resultat av driften i % | -10,3% | -2,3% | -0,7% | -0,3% | -0,9% | 2,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,2 | 2,5 | 1,9 | 2,5 | 2,4 | 2,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 16,1% | -13,3% | 12,3% | 14,2% | 18,0% | 53,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 344 000 | 447 000 | 440 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
