Ral Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 5 314 000 | 4 944 000 | 3 799 000 | 3 904 000 | 6 178 000 | 4 635 000 |
|
|
| Driftsresultat | 285 000 | 537 000 | 419 000 | -273 000 | 1 307 000 | 784 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 149 000 | 404 000 | 328 000 | -316 000 | 1 249 000 | 716 000 |
|
|
| Årsresultat | 115 000 | 290 000 | 328 000 | -316 000 | 981 000 | 566 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 297 000 | 2 275 000 | 2 423 000 | 1 481 000 | 1 230 000 | 1 015 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 175 000 | 2 415 000 | 1 847 000 | 1 598 000 | 2 692 000 | 1 941 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 199 000 | 2 084 000 | 1 794 000 | 1 466 000 | 2 012 000 | 1 032 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 273 000 | 2 606 000 | 2 476 000 | 1 614 000 | 1 909 000 | 1 925 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 6,7% | 12,2% | 11,5% | -7,7% | 38,2% | |||
| Resultat av driften i % | 5,4% | 10,9% | 11,0% | -7,0% | 21,2% | 16,9% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 3,7 | 3,1 | 3,6 | 2,2 | 3,0 | 2,5 | ||
| Egenkapitalandel i % | 49,2% | 44,4% | 42,0% | 47,6% | 51,3% | 34,9% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 651 000 | 1 021 000 | 484 000 | 439 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
