Bilverkstedet AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 12 397 000 | 11 977 000 | 9 893 000 | 10 247 000 | 10 059 000 | 10 123 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 387 000 | 1 451 000 | 1 085 000 | 1 288 000 | 1 780 000 | 1 092 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 411 000 | 1 447 000 | 1 066 000 | 1 269 000 | 1 753 000 | 1 069 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 108 000 | 1 123 000 | 824 000 | 980 000 | 1 374 000 | 827 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 473 000 | 1 496 000 | 1 466 000 | 1 508 000 | 1 482 000 | 1 530 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 273 000 | 2 327 000 | 1 941 000 | 2 019 000 | 2 232 000 | 1 558 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 202 000 | 1 343 000 | 939 000 | 915 000 | 921 000 | 593 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 543 000 | 2 481 000 | 2 467 000 | 2 611 000 | 2 794 000 | 2 495 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 37,7% | 40,7% | 31,4% | 35,7% | 52,4% | |||
| Resultat av driften i % | 11,2% | 12,1% | 11,0% | 12,6% | 17,7% | 10,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,9 | 1,0 | 0,9 | 0,9 | 1,0 | 0,8 | ||
| Egenkapitalandel i % | 32,1% | 35,1% | 27,6% | 26,0% | 24,8% | 19,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 579 000 | 662 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
