Biltunet Holding AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 2 640 000 | 2 640 000 | 2 640 000 | 2 640 000 | 2 640 000 | 2 640 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 570 000 | 1 736 000 | 1 736 000 | 1 562 000 | 1 829 000 | 1 733 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 083 000 | 1 572 000 | 1 572 000 | 1 444 000 | 1 686 000 | 1 529 000 |
|
|
| Årsresultat | 844 000 | 1 226 000 | 1 226 000 | 1 126 000 | 1 315 000 | 1 192 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 21 355 000 | 16 699 000 | 16 699 000 | 14 176 000 | 11 419 000 | 10 492 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 706 000 | 672 000 | 672 000 | 5 547 000 | 6 369 000 | 5 119 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 11 937 000 | 11 516 000 | 11 516 000 | 10 290 000 | 9 164 000 | 8 948 000 |
|
|
| Sum gjeld | 10 124 000 | 5 854 000 | 5 854 000 | 9 432 000 | 8 624 000 | 6 663 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 8,0% | 10,0% | 9,4% | 8,3% | 11,0% | |||
| Resultat av driften i % | 59,5% | 65,8% | 65,8% | 59,2% | 69,3% | 65,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,5 | 0,4 | 0,4 | 1,2 | 2,1 | 8,7 | ||
| Egenkapitalandel i % | 54,1% | 66,3% | 66,3% | 52,2% | 51,5% | 57,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
