Bilstad Bygg AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 43 104 000 | 24 259 000 | 34 371 000 | 49 474 000 | 36 656 000 | 39 836 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 175 000 | -1 352 000 | 435 000 | 3 220 000 | 1 004 000 | 215 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 167 000 | -1 407 000 | 227 000 | 3 179 000 | 917 000 | 233 000 |
|
|
| Årsresultat | 910 000 | -1 097 000 | 178 000 | 2 477 000 | 713 000 | 181 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 578 000 | 886 000 | 1 574 000 | 3 121 000 | 5 403 000 | 5 184 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 13 386 000 | 8 639 000 | 10 086 000 | 10 337 000 | 7 057 000 | 7 674 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 4 184 000 | 3 274 000 | 4 371 000 | 4 193 000 | 4 216 000 | 3 503 000 |
|
|
| Sum gjeld | 9 780 000 | 6 250 000 | 7 289 000 | 9 265 000 | 8 244 000 | 9 356 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 10,4% | -12,7% | 3,5% | 24,9% | 8,0% | |||
| Resultat av driften i % | 2,7% | -5,6% | 1,3% | 6,5% | 2,7% | 0,5% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,4 | 1,4 | 1,4 | 1,2 | 1,2 | 1,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 30,0% | 34,4% | 37,5% | 31,2% | 33,8% | 27,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 424 000 | 559 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
