Bilskadesenteret AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 18 865 000 | 15 818 000 | 14 248 000 | 13 671 000 | 13 214 000 | 11 842 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 802 000 | 1 310 000 | 220 000 | 624 000 | 1 727 000 | 1 117 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 812 000 | 1 319 000 | 219 000 | 629 000 | 1 742 000 | 1 118 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 412 000 | 1 029 000 | 171 000 | 490 000 | 1 359 000 | 872 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 286 000 | 233 000 | 239 000 | 143 000 | 202 000 | 276 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 4 970 000 | 4 550 000 | 2 670 000 | 3 757 000 | 4 722 000 | 3 242 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 955 000 | 1 543 000 | 1 459 000 | 2 137 000 | 1 937 000 | 1 578 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 300 000 | 3 240 000 | 1 451 000 | 1 763 000 | 2 987 000 | 1 939 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 36,2% | 34,4% | 6,5% | 14,3% | 41,3% | |||
| Resultat av driften i % | 9,6% | 8,3% | 1,5% | 4,6% | 13,1% | 9,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,2 | 1,4 | 1,8 | 2,1 | 1,6 | 1,7 | ||
| Egenkapitalandel i % | 56,2% | 32,3% | 50,1% | 54,8% | 39,3% | 44,9% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 840 000 | 696 000 | 671 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
